Nasza strona używa Cookies. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
(Twoja przeglądarka nie obsługuje JavaScript, odśwież stronę aby zlikwidować ten komunikat)

Skup Laptopów. Wycena on-line.

Wypełnij formularz w celu wstępnej wyceny. Jeśli wycena będzie dla Ciebie satysfakcjonująca zapraszamy do naszych punktów skupu lub umówimy do Ciebie darmowego kuriera po odbiór laptopa.

Procedura Sprzedaży:
1. Wypełnij formularz
2. Poczekaj na wycenę laptopa
3. Zaakceptuj cenę i wskaż datę odbioru laptopa
4. Zapakuj przesyłkę i przekaż darmowemu kurierowi DHL
5. Odbierz przelew w 48h


Najczęściej zadawane pytania

1. Czy kupujecie również laptopy uszkodzone ?

Nie, obecnie nie skupujemy uszkodzonych laptopów.

2. Jakie ponoszę opłaty wysyłając Wam laptop ?

Wysyłając nam jeden laptop standardowo płacisz wg cennika.  Jeżeli Twoje zlecenie obejmuje 2 i więcej laptopów zamówimy po nie darmowego kuriera.

3. Jak dowiedzieć się, ile jest warty mój laptop?

Aktualna cena Twojego laptopa podana jest w cenniku na głównej stronie. Jeśli nie ma modelu, który chcesz sprzedać napisz lub zadzwoń.

4. Czy mogę wysłać Wam laptop Pocztą Polską?

Oczywiście. Jest to najprostszy sposób wysłania sprzętu. Jednak jeżeli chcecie mieć pewność, że przesyłka do nas dotrze, sugerujemy wysłanie ją z potwierdzeniem nadania za pobraniem z możliwością sprawdzenia paczki.

5. Jak sprawdzić jaki model laptopa chcę Wam sprzedać ?

Nazwa producenta i model laptopa umieszczony jest pod baterią lub na pudełku, zaś logo producenta zazwyczaj widoczne jest na korpusie. Następnie porównaj go z nasza lista na stronie głównej.

6. Ile laptopów mogę sprzedać ?

Nie ma limitu ilości sprzedanych urządzeń. Możesz nam sprzedać tyle komputerów ile chcesz.

7. Co zrobić w sytuacji kiedy mojego laptopa nie ma na liście ?

Nie przejmuj się taka sytuacja jest możliwa z uwagi na dużą ilość modeli oferowanych urządzeń. Prosimy wtedy o poinformowanie nas o tym fakcie telefonicznie lub mailowo, wówczas uzupełnimy cennik o ten model tak szybko jak to możliwe. Następnie odezwiemy się do Ciebie i podamy Ci cenę skupu. Jednakże do oferty staramy się nie dodawać modeli, które są starsze niż 5 lat.

8. Jak złożyć zamówienie

To proste. Wystarczy wybrać model i kliknąć "SPRZEDAJ" lub "ZAMAWIAM DARMOWEGO KURIERA"

9. Jak usunąć złożone zlecenie?

Jeżeli zlecenie nie jest jeszcze złożone można to zrobić samodzielnie po prostu zamykając stronę. W przypadku potwierdzonego zlecenia, prosimy o szybki kontakt pod numerem +48 502-555-554 lub mailowo Adres poczty elektronicznej jest chroniony przed robotami spamującymi. W przeglądarce musi być włączona obsługa JavaScript, żeby go zobaczyć. a usuniemy zlecenie z systemu.

10. Wysłałem Wam nie ten telefon, co w zamówieniu jak to naprawić?

Nie martw się. Prosimy o szybki kontakt pod numerem +48 502-555-554 lub mailowo Adres poczty elektronicznej jest chroniony przed robotami spamującymi. W przeglądarce musi być włączona obsługa JavaScript, żeby go zobaczyć. w celu naprawy błędu.

11. Czy laptop musi być kompletny tzn. z pudełkiem, ładowarką..?

Tak. Kupujemy kompletne urządzenia, oryginalnie zapakowane. Istnieje możliwość sprzedaży niekompletnego urządzenia, jednak w tym przypadku wyceniamy urządzenie indywidualnie.

12. Czy ceny zakupu się zmieniają ?

Tak, zmieniają się w zależności od aktualnej ceny rynkowej i popytu. Bardzo trudno jest przewidzieć, jak często cena będzie ulegała zmianie. Ceny laptopów mogą zarówno zmaleć jak i zwiększyć się. Cena Twojego urządzenia w momencie złożenia zamówienia nie ulegnie zmianie.

13. Cena na laptop, który zamierzam Wam sprzedać właśnie się zmieniła, czy możecie zapłacić mi większą cenę ?

W przypadku, kiedy laptop nie został jeszcze zgłoszony w zleceniu, niestety nie możemy. Jeżeli natomiast nie złożyłeś jeszcze zamówienia a cena proponowana Ci nie odpowiada, prosimy o kontakt a jest szansa, że dostaniesz lepszą cenę.

14. Jeżeli wybiorę opcję wysyłki Pocztą Polską to  czy Poczta Polska zabierze mi kwotę za wysłanie i czy mi ją zwrócicie?

Przy wysyłce jednego urządzenia Ty pokrywasz koszt wysyłki i nie zwracamy pieniędzy. Przy wysyłce więcej niż dwóch urządzeń oczywiście my ten koszt pokrywamy. Jeżeli natomiast przekaz pocztowy nie zostanie przez Klienta odebrany, to ponowne wysłanie jej skutkuje pomniejszeniem tej kwoty o koszt wykonania tej operacji.

15. Wysłałem laptop z własnymi akcesoriami dodatkowymi, co zrobić ?

Prosimy o jak najszybszy kontakt pod numerem +48 502-555-554 lub mailowo Adres poczty elektronicznej jest chroniony przed robotami spamującymi. W przeglądarce musi być włączona obsługa JavaScript, żeby go zobaczyć. . Przed wysyłką laptopa zawsze upewnij się, czy sprzedajesz nam tylko niezbędne rzeczy. Nie ponosimy odpowiedzialności za zagubione urządzenia dodatkowe.

16. Jak szybko dotrze do mnie przekaz pocztowy ?

Przekaz pocztowy powinien do Ciebie dotrzeć w terminie 10 dni roboczych od daty zakończenia transakcji. Jest to dość długo dlatego polecamy formę wpłaty na koncie w ciągu 48h.

17. Laptop został wysłany tymczasem nie otrzymałem żadnych pieniędzy ?

Pieniądze wysyłamy w momencie dostarczenia przesyłki do nas tj. około 48h od wysłania. Jeśli nie otrzymamy paczki nie wysyłamy pieniędzy. Może się zdarzyć, ze paczka nie dotrze. Nie przejmuj się masz list przewozowy z nr nadania paczki.

18. Czy laptop używany musi posiadać pudełko ?

Nie. Pudełko wpływa jednak na cenę i w przypadku braku pudełka cena urządzenia spada do kategorii "stan dostateczny" (dotyczy tylko stanów "stan bardzo dobry" i "stan dobry"). Brak pudełka do laptopa o stanie "stan dostateczny" wpływa również na cenę i jego wartość spada o 50%.

19. Jak mogę zmienić moje dane kontaktowe z zamówieniu ?

W przypadku potwierdzonego zlecenia, prosimy o szybki kontakt pod numerem +48 502-555-554 lub mailowo Adres poczty elektronicznej jest chroniony przed robotami spamującymi. W przeglądarce musi być włączona obsługa JavaScript, żeby go zobaczyć. .


1 krok: ZAMÓW BEZPŁATNEGO KURIERA

2 krok: ZAPAKUJ I PRZEKAŻ PACZKĘ KURIEROWI

3 krok: ODBIERZ GOTÓWKĘ