FAQ

Najczęściej zadawane pytania

1. Czy kupujecie również laptopy uszkodzone ?

Nie, obecnie nie skupujemy uszkodzonych laptopów.

2. Jakie ponoszę opłaty wysyłając Wam laptopa ?

Nasza firma pokrywa koszt przesyłki. Ty nic nie płacisz.

3. Jak dowiedzieć się, ile jest warty mój laptop?

Sprawdź cennik lub wyślij zapytanie o cenę Twojego laptopa. Otrzymasz wycenę drogą e-mailową.

4. Czy mogę wysłać Wam laptopa Pocztą Polską?

Oczywiście. Jest to najprostszy sposób wysłania sprzętu.

5. Jak sprawdzić jaki model laptopa chcę Wam sprzedać ?

Nazwa producenta i model laptopa umieszczony jest na urządzeniu lub na pudełku, zaś logo producenta zazwyczaj widoczne jest na korpusie.

6. Ile laptopów mogę sprzedać ?

Nie ma limitu ilości sprzedanych urządzeń. Możesz nam sprzedać tyle laptopów ile masz.

7. Jak złożyć zamówienie

To proste. Wyszukaj model i naciśnij „sprzedaj”. Resztą zajmiemy się my.

8. Wysłałem Wam nie tego laptopa, co w zamówieniu jak to naprawić?

Nie martw się. Prosimy o szybki kontakt pod numerem +48 532-555-554 lub mailowo skup@skuplaptopow.pl w celu naprawy błędu.

9. Czy laptop musi być kompletny tzn. z pudełkiem, ładowarką..?

Nie. Kupujemy kompletne urządzenia, oryginalnie zapakowane. Istnieje możliwość sprzedaży niekompletnego urządzenia, jednak w tym przypadku wpływa to na cenę końcową.

10. Czy ceny zakupu się zmieniają ?

Tak, zmieniają się w zależności od aktualnej ceny rynkowej i popytu. Bardzo trudno jest przewidzieć, jak często cena będzie ulegała zmianie. Ceny laptopów mogą zarówno zmaleć jak i zwiększyć się. Cena Twojego urządzenia w momencie złożenia zamówienia nie ulegnie zmianie.

11. Jeżeli wybiorę opcję wysyłki Pocztą Polską to czy Poczta Polska zabierze mi kwotę za wysłanie i czy mi ją zwrócicie?

Jeśli wyślesz na Swój koszt oddamy Ci koszt przesyłki max 20 zł.

12. Wysłałem laptopa z własnymi akcesoriami dodatkowymi, co zrobić ?

Prosimy o jak najszybszy kontakt pod numerem +48 532-555-554 lub mailowoskup@skuplaptopow.pl. Przed wysyłką laptopa zawsze upewnij się, czy sprzedajesz nam tylko niezbędne rzeczy. Nie ponosimy odpowiedzialności za zagubione urządzenia dodatkowe.

13. Jak szybko dotrze do mnie przekaz pocztowy ?

Przekaz pocztowy powinien do Ciebie dotrzeć w terminie 10 dni roboczych od daty zakończenia transakcji. Jest to dość długo dlatego polecamy formę wpłaty na koncie w ciągu 48h.

14. Laptop został wysłany tymczasem nie otrzymałem żadnych pieniędzy ?

Pieniądze wysyłamy w momencie dostarczenia przesyłki do nas tj. około 48h od wysłania. Jeśli nie otrzymamy paczki nie wysyłamy pieniędzy. Może się zdarzyć, ze paczka nie dotrze. Nie przejmuj się masz list przewozowy z nr nadania paczki. Nie mamy również wpływu na prace banków.

15. Czy laptop używany musi posiadać pudełko ? 

Nie. Brak pudełka wpływa jednak na cenę.

16. Jak mogę zmienić moje dane kontaktowe z zamówieniu ?

W przypadku potwierdzonego zlecenia, prosimy o szybki kontakt pod numerem +48 532-555-554 lub mailowo skup@skuplaptopow.pl.

17. Każdy laptop nieużywany MUSI posiadać oryginalny dowód zakupu (paragon lub faktura – oryginał lub kopia). W przypadku braku oryginalnego dowodu zakupu, pracownik firmy Skuplaptopow.pl poprosi o przesłanie dokumentu drogą mailową. Po upłynięciu 2 dni roboczych bez odpowiedzi ze strony sprzedającego, sprzęt automatycznie zostanie odesłany paczką pobraniową sprzedającemu w kwocie pobrania 50.00 zł. Sprzedającemu nie będzie przysługiwało prawo odwołania się.